Eerste stageweek zit er op - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Jasmijn Polman - WaarBenJij.nu Eerste stageweek zit er op - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Jasmijn Polman - WaarBenJij.nu

Eerste stageweek zit er op

Door: Jasmijn Polman

Blijf op de hoogte en volg Jasmijn

08 Maart 2015 | Aruba, Aruba

Bon tardi dushi's,

Vandaag is het zondag, oftewel de laatste dag van het weekend.. Ik kan niet wachten totdat we binnenkort een aantal dagen achter elkaar vrij zijn want het weekend vliegt hier om.

Afgelopen maandag begon mijn eerste stagedag. Nadat we zondag eerst flink hadden gefeest op Flip Flop had ik het aardig zwaar. De kindertjes maakten alles goed. Ik heb klas 5 (groep 7) en de school is ontzettend Nederlands, wat het lesgeven voor mij een stuk makkelijker maakt. Gedurende deze week heb ik wat lessen gegeven en ondanks dat mijn mentor vertelde dat het een moeilijke klas is, is het mij goed afgegaan. Nog 1 week stage op Mon Plaisir en daarna switchen Iris en ik van stageschool. Zij loopt stage in San Nicolas aan de andere kant van het eiland. Dit is een echte Arubaanse school. Ik ben benieuwd naar het contrast tussen deze twee scholen.

Verder was Iris afgelopen vrijdag jarig. Eerst hebben we het met haar ouders gevierd door bij Madame Janette te eten. Wat een super restaurant!! Als onze portemonnee het toe laat zullen we zeker terugkomen. Vervolgens zijn we net als ieder weekend wezen stappen. Ook zaterdagavond hebben we weer een top avond gehad. Het is leuk dat je nu wat mensen kent en dat je elkaar gedag kunt zeggen in de kroeg, net zoals dat in Nederland altijd gaat. Het besef dat we hier nu een maand zijn en over een week alweer op de helft zitten, is er nog steeds niet. Tot nu toe is het iedere dag opnieuw genieten en ben ik steeds een beetje verliefder aan het worden op dit prachtige eiland.

Tot gauw xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jasmijn

Actief sinds 21 Jan. 2015
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 2523

Voorgaande reizen:

06 Februari 2015 - 19 April 2015

Internship Aruba

Landen bezocht: